Sponsoring w cyfrowym świecie

Posted 1 CommentPosted in Brands

Sponsoring w cyfrowym świecie Marketer jako nadawca komunikatu poruszając się w świecie cyfrowym czyli analizując wyniki swoich aktywności w mediach społecznościowych, wyszukiwarkach czy mailingu zawsze otrzymuje jakieś wyniki wyrażone w liczbach, procentach i wskaźnikach. Jednym z jego zadań jest interpretacja tych danych czyli ich ocena na szerszym tle: w ramach danego medium, na tle konkurencji […]

Marek luksusowych żywot własny #2

Posted 4 komentarzePosted in Brands

Gdzie dojechałem Jaguarem? Jak widać elita konsumencka w Polsce jest jak duch albo uchodźcy. Wszyscy jej szukają a nikt nie może znaleźć. Do czego więc doszlismy? No tak… Do smutnej konstatacji, że będę musiał się troszkę natrudzić aby znaleźć moich potencjalnych klientów w Polsce. Mówiąc dalej drukowanymi literami, unikając jak ognia żargonu i starając się być […]

Dyskontem po premium

Posted Leave a commentPosted in Brands

Komunikacja marketingowa Okiem konsumenta Polska to królestwo dyskontów. Wszystko, ale dosłownie wszystko jest do kupienia TU I TERAZ z rabacikiem. Mniejszym, większym.. I co więcej, każda marka uważa, że jedynym skutecznym call to action jest właśnie informowanie o tymże. Co więcej – uważa, że właściwym jest informowanie WSZYSTKICH w ten czy inny sposób związanych z […]

Konsumenci dóbr luksusowych w Polsce

Posted Leave a commentPosted in Brands

Sponsoring rozpoczyna się tam, gdzie kończą się media. Nawet luksusowe… Kim jest prawdziwy klient marki luksusowej lub szerzej – „drogiej” marki? To osoba, która ma środki aby nie tylko kupić ale kupować markowe produkty i usługi oraz osoba posiadająca takowe oraz dużą potrzebę demonstrowania marek premium. Używając żargonu marketingowego to Patrycjusz i Parweniusz. Patrycjusz kupuje głównie dla jakości […]

Marek luksusowych w Polsce żywot własny

Posted 1 CommentPosted in Brands

Marki luksusowe w Polsce Powiedzmy, że jestem Rolex’em w Polsce… albo Jaguarem albo Ferrari (klienci indywidualni), Mulberry, Guerlainem lub inną marką  luksusową dla której grupą docelową dla komunikacji sprzedażowej (sales campaign) są przede wszystkim osoby o dochodach pozwalających na zakup mojego produktu w Polsce, a dokładniej – osoby, których dochód i stan posiadania pozwala na kupowanie mojej […]

Jazz i marketing

Posted Leave a commentPosted in Właściciele praw

Jazz i marketing stają ze sobą twarzą w twarz. ArtMedia Broker rozpoczyna współpracę z Adamiak Jazz. Współpraca obejmuje pomoc w opracowaniu strategii sprzedażowej komercyjnych praw sponsorskich do koncertów organizowanych przez Mariusza Adamiaka oraz poszukiwanie partnerów do tych wydarzeń. W skład pakietu jakim zajmuje się ArtMedia Broker wchodzą: Warsaw Summer Jaz Days, Jazz Jamboree oraz koncerty z […]

Sponsoring – marketing czy filantropia?

Posted Leave a commentPosted in Brands

Słowo sponsoring w Polsce jeśli już posiada jakieś konotacje, to niezbyt dobre. Pierwsze skojarzenie z poziomu przydrożnego pominę, a drugie – to filantropia. Pierwsze i drugie ma się tak do marketingu jak kasza do kasy. Prawdopodobnie z tego też powodu tak ciężko przebija się do świadomości naszych marketerów reagujących instynktowną podejrzliwością na propozycje lokujące się […]

Komunikacja z grupą docelową w praktyce

Posted Leave a commentPosted in Brands, Wydarzenia

Na dobry początek Stało się. The Lounge czyli praktyczna komunikacja z grupą docelową przeszedł swój bojowy chrzest. Jak na debiut oraz 2 tygodniowy czas jaki miałem, aby dokonać selekcji i rekrutacji marek do projektu THE OSIS LOUNGE, mogę śmiało powiedzieć — sukces! Mamy marki obecne na wyspecjalizowanym rynku usług profesjonalnych oraz – co bardziej cieszy […]